Kundesupport +45 2139 0080

ring og hør om dine muligheder

Nye ledsagerpriser gældende frem til marts 2025

Lufthavnsvikar fakturerer pr. påbegyndt time fra mødetidspunktet ved aftalte adgangsregistrering.
Bestilling af ledsagere foretages i tidsrummet mellem kl. 06.30 og 21.00 på telefon: +45 2139 0080  

Ledsageropgaver der er bestilt til at slutte efter midnat, men slutter tidligere end det planlagte/bestilte sluttidspunkt, vil blive faktureret til og med det bestilte sluttidspunkt.
Slutter ledsageropgaven senere end det aftalte sluttidspunkt, vil der blive rundet op til nærmeste hele time.

Alle priser er inklusive administration og tillæg for ´skæve´ arbejdstider - og eksklusive moms. 

Prisliste:

Minimum fakturering pr. ledsager                                                                        3 timer

Minimum fakturering pr. ledsager bestilt til 5 timer eller derover                5 timer

Bestilling af bil til airsideområdet (tillæg til nedenstående)                                       149,- DKK pr. time

Bestilling af lods til airsideområdet (op til en times varighed)                                  435,- DKK pr. time


Priser på autoriseret ledsagelse i Gul Zone (CSRA Transit- Gate- og butiksområde)

Ledsagelse (Hverd. mellem  kl. 06.00 og 18.00)   249,- DKK pr. ledsager pr. time
Ledsagelse (Hverd. mellem kl. 18.00 og 06.00)    309,- DKK pr. ledsager pr. time
Ledsagelse (weekend + helligdage - hele dagen) 309,- DKK pr. ledsager pr. time


Priser på autoriseret ledsagelse i Rød Zone og Blå Zone (CSRA forplads- og hangarområderne)

Ledsagelse (Hverd. mellem  kl. 06.00 og 18.00)   285,- DKK pr. ledsager pr. time
Ledsagelse (Hverd. mellem kl. 18.00 og 06.00)    345,- DKK pr. ledsager pr. time
Ledsagelse (weekend + helligdage - hele dagen) 345,- DKK pr. ledsager pr. time 

Synlighedsveste - er påbudt udendørs i CSRA og kan evt. købes af os til:        95,- DKK pr. stk.


Bestilling af opgaver med kort varsel

  • Vi bestræber os på at være behjælpelige ved ad hoc - samt akutte opgaver på dagen, i det omfang vi har autoriserede ledsagere til rådighed. Planlagte opgaver har første prioritet.
  • Med planlagte opgaver menes opgaver der bestilles hos Lufthavnsvikar senest én hverdag før udførelse inden kl. 17.00, eller min. 8 timer før ledsageropgaver starter (såfremt det er indenfor samme døgn).
  • Vi henviser til vores betingelser for ledsagelse samt generelle regler for ledsagelse.

Annullering af bestilt opgave

Opgaver i dagtimerne, der annulleres inden kl. 17 dagen før

= Faktureres 0 timer

Opgaver, bestilt til at vare under 5 timer, annulleres efter kl. 17 dagen før

= Faktureres 3 timer

Opgaver, bestilt til at vare over 5 timer, annulleres efter kl. 17 dagen før

= Faktureres 5 timer

No-show / annulleret efter planlagt opgavestart

= Faktureres på bestilte timer

Opgaver i nattetimerne, der annulleres mindre end 12 timer før start

= Faktureres på bestilte timer